26 Eylül 2012 Çarşamba

Benim Gri Dünyam

Merhaba,

Günümüzde artık düşünceleri paylaşmak ne kadar kolay değil mi? Bir blog hazırlıyorsun ve yüzlerce, binlerce kişi düşüncelerini, fikirlerini görebiliyor ve yorum yapabiliyor. Hatta hiç tanımadığın insanlar bile düşüncelerin hakkında yorum yapabiliyor ve belki bilmediğin birçok şeyi seninle paylaşabiliyor, öğretebiliyor yada öğrenebiliyor.

Ben hep insanların birbirilerinin öğretmenleri ve öğrencileri olduğunu, o sebepten birbirimizin hayatlarına girdiğimizi düşündüm. Hayatlarımıza yön vermek için. Zıttı ile kavrayabilmek için hayatı ve onu daha güzel bir hale sokabilmek için.

Benim hayatım : su ve ateş. Benim hayatım : gece ve gündüz. Benim hayatım : hüzün ve neşe. Benim hayatım iyi ve kötü.
Eski alimler eşya zıttı ile bilinir demişler. Gece olmadan gündüzün, hüzün olmadan neşenin, kötü olmadan iyinin kıymeti yoktur. Zıttıdır aslında onu güzel yapan.

İşte bu yüzden;
Benim hayatım siyah ve beyaz. Ve ikisinin karışımı Gri.

Benim Gri Dünyama hoşgeldiniz.

--
Işk ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder